Репетитор з програмування Swift онлайн і в Харкові на дому
Skip to Content

Програмування на Swift

  • Гарантія високих результатів:
    • Власні методики викладання
    • Індивідуальний підхід до кожного учня контроль успішності
    • Оперативна допомога з будь-яких питань
    • 99% позитивних відгуків
  • Напрями підготовки:
    • Загальноосвітня програма
    • Підготовка до олімпіад
    • Підготовка до міжнародних тестів
  • Вартість:
    • Індивідуальне онлайн-заняття: 400 грн – 1 година
    • Індивідуальне заняття на дому: 420 грн – 1 година
    • Пакет з 10 занять: 3600 грн – 10 годин
    • Заняття в групі: 180 грн – 1 година
    • Підготовка до міжнародних тестів (англ.мова): 450 грн – 1 година
    • Підготовка до олімпіад: ціна договірна

Ми використовуємо програмування для навчання комп’ютера. До комп’ютерів відносяться смартфони (наприклад, iPhone), планшети, ігрові приставки (наприклад, PlayStation) і багато іншого. Ми говоримо, що на комп’ютері запущена програма, що означає, що, коли ви відкриваєте улюблену гру або додаток (також зване додатком) на PlayStation або на вашому iPhone, пристрій буде знати, як інтерпретувати і виконувати програму, яка в цьому випадку – ваша гра або додаток. Програма – це просто набір інструкцій, які ваш пристрій може зрозуміти. Ми також можемо розглядати ці інструкції як “рецепт” пристрою. Рецепт розповість вашому iPhone про вашої улюбленої гри – від квітів вашого аватара до тексту в меню і до того, що відбувається, коли ви натискаєте на ворога або тварина в грі. Цей рецепт може бути написаний різними способами в залежності від ваших особистих переваг і пристрою, який повинен його запускати. Мова програмування відноситься до мови, на якому ви хочете написати програму.

Чому саме Swift?

Swift – це мова програмування, представлений Apple, який ви можете використовувати для створення додатків для найпоширеніших пристроїв Apple, включаючи iPhone. Обраний вами мову і пристрій визначають можливості вашої програми, наприклад, використовуючи Swift і iPhone в якості пристрою, ви зможете отримати доступ до камери iPhone, щоб робити фотографії в своєму додатку, або до динаміка iPhone, для відтворення звуків у вашому додатку. Якщо ви виберете JavaScript в якості мови програмування, HTML в якості мови розмітки і браузер на своєму комп’ютері в якості свого пристрою, то ви зможете створювати інтерактивні веб-сторінки. Мова програмування може сильно відрізнятися від одного до іншого, і хоча мови можуть мати загальні поняття, це не означає, що кожен зможе освоїти будь-яку мову програмування, просто вивчаючи його. Це призводить до того, що таке програмування: це процес створення програми або рецепта для запуску вашого пристрою. Що в підсумку? Результатом є ваша програма, ваше додаток або ваша гра.

Давайте уявимо це просте додаток для iPhone-Movie List, в якому є список ваших улюблених фільмів. Якщо список довше, ніж висота вашого пристрою, ви можете прокручувати список, проводячи вгору і вниз. Ви можете додати фільми в свій список, натиснувши кнопку і ввівши назву фільму, і ви можете знову видалити їх, провівши пальцем вліво по фільму в списку. Ідея програми полягає в тому, щоб зберегти список ваших улюблених фільмів, щоб ви могли пам’ятати їх під час вечора кіно. В цьому випадку програмою є додаток (зване Movie List), пристроєм є iPhone, а в інструкції додатки можуть бути кольору фону і текстів, список, в якому можна прокручуватися, а також додавання і видалення – функціональні можливості. Програмування – це створення цих інструкцій, щоб ми могли запускати наш додаток на нашому iPhone. Якщо коротко сформулювати суть цієї мови – щоб ви ніколи не стикалися з фразою “Ех, ось було б таке додаток…”.

Чому програмування важливо?

Є багато причин, чому програмування стає все більш популярним. Результат програмування дозволяє людям спілкуватися через соціальні мережі, такі як Facebook і Instagram; це дозволяє людям розважатися за допомогою захоплюючих і насичених ігор; і це дозволяє людям вчитися і здобувати освіту в цікавій і захоплюючій манері, використовуючи інтерактивні додатки. Програмування дозволило нам обмінюватися знаннями через географічні кордони таким чином, який здавався неможливим до того, як програмування існувало. Програмування допомогло нам автоматизувати такі завдання, як продаж квитків на місцевому залізничному вокзалі, стала більш швидка і безпечна оплата за допомогою нашого смартфона, а програмування допомогло нам виміряти стан здоров’я людей, щоб забезпечити правильне лікування в потрібний момент.

Програмування дозволило нам навчити комп’ютер того, як виконувати певні завдання більш ефективним і надійним способом, ніж будь-коли можливо для людини. Існують природні обмеження на те, скільки людина може зробити протягом 24 годин або протягом усього життя. Крім того, це дорого, щоб людина виконувала виснажливі завдання, які здаються повторюваними, що віднімають багато часу або заснованими на детерминированном поведінці, такому як обчислення. Оскільки це дорого і може бути важко знайти потрібних або просто досить людей, це також означає, що воно не дуже добре масштабується. Комп’ютери відносно дешеві і можуть вважатися досить стабільними. Якщо комп’ютери ламаються, їх легко замінити, а це значить, що виконання завдань з використанням комп’ютерів дійсно добре масштабується. Уявіть собі банківську систему без комп’ютерів; Уявіть, що люди сидять і відстежують баланс кожної людини і намагаються синхронізувати його на великих географічних відстанях.

Уявіть, що остання гра для смартфонів Pokémon робиться без комп’ютерів. Без комп’ютерів потрібні були б карти, що лунають кожному гравцеві, які точно показують, де знаходиться покемон, і люди (з гри) повинні були б знаходитися у фактичному географічному розташуванні, щоб повідомити або підтвердити, що тренер покемонів тільки знайшов покемона. Крім того, щоб відстежити спійманих покемонів і не кажучи вже про результат битви з іншим тренером, гравцеві потрібно багато чого зробити на папері. Без комп’ютерів необхідно думати про проблеми з постійним ігровим досвідом, таких як перевірка того, що гравець не обманює, і зміна правил гри в міру розвитку гри, і це лише деякі з них. В цілому комп’ютери здатні поліпшити наше повсякденне життя, і ми швидко забуваємо, як би виглядав світ без комп’ютерів. Сьогодні програмування широко використовується, і у нас є багато різних мов і інструментів, які вирішують безліч різних завдань. Це означає, що стало можливим знизити криву навчання і залучити людей різного віку і з різними здібностями.

Що ви дізнаєтеся, записавшись на заняття

Вибираючи наш онлайн центр БрейнХаус і репетиторів з програмування Swift, Ви обираєте якість і практичний досвід, який дитина отримає в процесі занять. На заняттях дитина познайомиться з мовою програмування Swift. Swift – досить нову мову програмування (перша версія вийшла у вересні 2014 року), і ця мова можна використовувати для написання програм для більшості пристроїв Apple, включаючи iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook і Apple TV. Протягом усіх уроків ми будемо поступово знайомити учня з новими концепціями програмування, поки у нас не буде достатньо знань, щоб почати створювати свої власні програми. Навчання з нашими репетиторами з програмування iOS / macOS дозволить вам створювати будь-які програми. Після створення наших програм ви зможете встановити систему на iPhone і показати його своїм друзям. Після знайомства зі Swift і знаннями, і інструментами, необхідними для створення додатка для iPhone, ви зможете продовжити вивчення цієї області програмування.

Навчання можна починати з 6 років, маючи тільки iPad. Так як платформа має багато можливостей розробки, можливо використовувати інтерактивну і інтуїтивно зрозуміле середовище для дітей Swift Playgrounds, яка дозволить освоїти матеріал в ігровій формі. Навчання буде корисно і для більш дорослих хлопців, так як програма подальшого навчання будується на легендарному Стенфордському курсі CS 193P – це курс по створенню мобільних додатків на iOS. Кожен зможе навчитися чомусь новому. Заняття по скайпу з репетиторами BrainHouse з програмування з Києва, Харкова, Одеси, Львова, Дніпропетровська.

Back to top